Smudzoo.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Frakt og leveringsbetingelser

 | Kundesenter | Nettbutikk | Abonnement | Bonuspoeng | SmudPuppy™ | Kontakt oss | Kundefordeler | Smudzoo bonusavtale på hundefôr | Salgsbetingelser | Frakt og leveringsbetingelser | Betalingsalternativer. | Retur og reklamasjon | Om oss | Min side | Logg ut | Registrer deg | Nyhetsbrev | Personvern |

Forsendelse og transport.

Din ordre blir sendt fra vårt lager snarest mulig etter din bestilling og som regel i løpet av 1-7 virkedager.

Vi har fast frakt på 99,- på alle ordrer under 1500,- Gratis frakt på ordre over 1500,- uavhengig av vekt og antall varer. Dette for å gjøre det enklest mulig for deg som kunde. Noen bestillingsvarer kan få egen fraktberegning og dette avtales ved bestilling. Fast frakt gjelder for ordrer til fastlands Norge. Forsendelser til Svalbard, Jan Mayen ect. har egne fraktberegninger. Kontakt oss ved bestilling til et av disse stedene. Ved bestillinger til utlandet kontakt oss i forkant.

Vi bruker Bring/ Posten som transportør av våre varer. Forsendelsestid vil variere hvor i landet ordren skal sendes. Normal 3-5 virkedager for småpakker opp til 35 kg. Ordrer over 35 kg vil det kunne være en noe lengre leveringstid. Ved utsending fra vårt lager vil du få en epost og SMS om at ordren er sendt. Ordrer leveres direkte i postkasse, på utleveringssted for posten eller ved hjemlevering. Det vil også følge med et sendingsnummer. Ved å trykke på sendingsnummeret i eposten kan du se siste registrerte oppdateringer om din pakke. Du kan også bruke sendingsnummeret for å spore pakken på Posten.no. I enkelte områder er det mulig med hjemlevering mellom klokken 17-21, om du velger dette er det egne fraktpriser.

Ordren leveres til mottakeradressen eller til nærmeste utleveingssted. Pakken må hentes iløpet av 14 dager på utleveringsstedet. Om du ønsker varen levert ett annet sted en din vanlige adresse, legg inn C/O adresse ved utsjekking i handlekurven.

Om ikke varen blir hentet ved utleveringsstedet og kommer i retur til vårt lager vil kunden bli fakturert for frakt, returfrakt + et servicehonnorar på 150,-.

Kontroll av mottatte varer.

Det er viktig å kontrollere forsendelsen ved mottak.Henter du pakken på et utleveringssted og du ser synlige skade på forsendelsen, anbefaler Posten at pakken åpnes på stedet for å kontrollere den for skader. Kundebehandleren på utleveringsstedet vil da hjelpe til med å skrive en skademelding. Har du tatt med pakken hjem eller fått levert pakken hjemme og oppdager skader på produkter i forsendelsen kan du kontakte oss og transportør eller postens kundesenter på telefon 04004.Varer i forsendelsen skal kontrolleres av mottaker i rimelig tid etter den er mottatt.

Uavhentet/ returnerte forsendelser.

Om en forsendelse ikke blir hentet på utleveringsstedet eller at kunden har oppgitt feile opplysninger ved bestilling slik at varen ikke har blitt utlevert, er det kunden som må dekke frakt, returfrakt + et servicehonnorar pålydene 150,- om ikke annet er avtalt.


Har du spørsmål om frakt og forsendelse ta kontakt med oss.

 

 

Fakturaspørsmål

Har du bestilt med faktura eller avbetaling og har spørsmål vedrørende denne ber vi deg ta kontakt med Klarna direkte på telefon: 21 01 89 91

Klarna kan også kontaktes via kundesenter. Her vil du i tillegg finne svar på de vanligste spørsmålene.

 


Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke